Centerpartiet.net Centernätet Vår politik C nära dig Engagera dig

Jag

No User

Du måste logga in för att komma åt ditt konto.

Centerpartist och kvinna

Gruppavatar

Gruppavatar

Administratörer

Centerpartist och kvinna

Offentlig grupp

← Forum

• ← Gruppforum | Forumtrådskatalog

"Centerpartist o kvinna"-medlemmars egen öppna "tråd" (3 inlägg)

• Avatarbild Åsa E Melander sade för 1 år, 10 månader sedan:

Hejsan allihop! :D

Jag öppnar här en medlemstråd, där det är helt fritt för alla att ta upp egna ämnen, frågor och intresseområden. :)

Den här medlemstråden borde ju egentligen ha öppnats för länge, länge sedan – jag ber om ursäkt för att det dröjt! – men det slog mig faktiskt inte förrän nu idag, att alla trådar här ju skapas av MIG, vilket är djupt odemokratiskt i en öppen/offentlig grupp. :o
    När jag skapade den här gruppen, var min önskan och intention att ALLA här skulle kunna ta upp det man hade på hjärtat — jag glömde emellertid det här med tekniken, som jag tyvärr inte är särskilt insatt i… Jag missade alltså, att jag som administrator är den enda som kan starta trådar. Sorry about that…

Nåväl — bättre sent än aldrig, eller hur? ;)
    Jag startar nu här en GRUPPMEDLEMSTRÅD!
    Här önskar jag att ni alla ska känna er fria, att fritt ur hjärtat, ta upp det ni vill och känner för. :D

• Avatarbild Åsa E Melander sade för 1 år, 10 månader sedan:

Hej allihop! :)
    Jag var, som flera av er redan vet, i London en vecka som valarbetare för Liberal Democrats i våras. Den framåtanda, entusiasm och gemenskap de hade, var helt enorm! Jag minns att jag minst en gång i timmen varenda dag tänkte:

- Det är så HÄR det politiska arbetet KAN vara! Det är så HÄR jag vill att det SKA vara! :D

Det är alltså med London Lib Dems-stämningen i minnet, som jag nu valt att köra igång en bekanta-mig-aktivitet här på Centernätet och jag är så himla glad över att ni är så många som varit positiva och hakat på.

Tillsammans kan vi!! Tillsammans kommer vi att lyckas!!! tänker jag. :D

Ju fler vi är som är bekanta med varandra, desto mer vi-känsla och "go" får vi. Och desto mer kan vi stötta och inspirera varandra!

Och uppenbarligen är ni många, många som håller med och som känner likadant! :)

Tusen varma tack till alla er!! :D

• Avatarbild Åsa E Melander sade för 1 år, 6 månader sedan:

Jag vill bara tala om för alla er, hur roligt det var att ni hörde av er och ville ha mina "andraspråksaffischer" i valkampanjandet. Här i Sundsvall blev de en riktig ögonbrynshöjare från samtliga andra partier och vi var det enda partiet, som hade material på andra språk med oss ut på aktiviteter och kampanjer — många både nyfikna och avundsjuka blickar kastades åt vårt håll. Inom några veckor hade dock även andra partier sånt upptryckt och medtaget, men affischer på femton andra språk var vi helt ensamma om!! :D
    Jag hoppas de gjorde lika stor nytta och väckte lika mycket uppmärksamhet hos er, som jag skickade dem till!! :o )