Tänk vilka snilleblixtar man kan få ibland.
Jag fick en häromdagen — en helt fantastisk och briljant kampanjidé. Denna har jag sedan försökt nå ut med till så många andra centerpartister som möjligt, för att fler ska få möjlighet att dra nytta av den.
Kruxet är bara att jag inte har en aning om hur man når andra än sina vänner på det här forumet. Jag menar — jag vill ju inte lägga ut kampanjtipset på min blogg eller här i min grupp, för dessa är ju öppna forum, som läses av långt fler än bara oss centerpartister.
Efter mycket om och men kom jag till slut på, att jag ju kan lägga ut en liten ledtråd HÄR — till alla er som läser mina gruppinlägg, menar jag.
Alltså — om du har en centerpartiet.se-adress och vill ha ett superbra kampanjtips, så kontaktar du mig via centernätet. Eftersom några redan hört av sig för att få nyttja mina underlag och slippa slita med att skapa egna, så har jag beslutat mig för att lägga nån timme på att försöka skapa en fil med kopieringsunderlag, som jag kan skicka ut till dem som vill ha.
Jag VILL nämligen hjälpa till, så att ni verkligen ska kunna göra det här!!
Alltså — vill du ha mitt tips och mitt underlag? Hör då av dig till mig! Men jag skickar förstås bara till dig som har en centermail.
asa.e.melander@centerpartiet.se