Hej Frank!
Jaeå, absolut inte att byta namn i sambandet med val 2010. De kan vara förvirrade helt enkelt. Inte byta
Men ja till senare.–Att byta namnet är inte viktigast fråga tycker jag, utan VIKTIGAST är att satsa på god kampanj-trick och pr o så onför val 2010.
Ja Miljöengagemanget och arbetslinjen är mycket en av de viktigaste frågorna. Men vi får se vad som händer under sommaren så kanske läget förändrar något…
här i sthlm så måste man tänka på flera och olika sätt. SL, vård, bostadsmarknad, förbifart och trafik. Det kan finnas risk att de dyker upp vassa frågor.
Inte dig, Frank, utan allmänheten…. 
så kom jag på en sak till, jag tänkte mkt efter kursen…
Ett problem är att många är akademiska bakgrunder, alltför lite icke-ademiska personer inom C-politiken. Det blir svårare att få kännedom om problem ute i samhället som de känner inte till väl, t.ex dövvärlden eller personer som jobbar som hemtjänst som sett mkt misärare än framför datorn o försöka vackermålade texter. Jag vill gärna se icke-ademiska personer som C-partiet måste öppna armar ännu mer! C-partiet är jättedåligt på det, tyvärr. Det upplever jag.
Så därför trendsen i det att C-partiet fokuserar på "400 000kr" som mest gruppen röstade på C. Det har förklarat sig att det var dåligt att satsa på de lägre gruppen som finns flest i Sverige. Varför MP fick mer röstat än C… De haft flera ungdomar… Använd kampanj-trick!
Ett problem till… Döva personer med inkomst 400 000 kr?? Nej, det är hemskt fåantal. Hur skulle jag göra reklam för dom!? Nyföretagande? Nja, de har inte pluggat ekonomi typ. Cpartiet har ofta hamnat i fel händer. Det är en exemble bara.
Jag vet inte vad som måste ändra på dessa… Jag ville bara säga vad jag kände mig, samt i magkänslan som säger att det inte stämmer någoting.